Results 1 to 12 of 12

Thread: Deadlywind Karta body kit with CF foregrip

  1. #1
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Lancaster, PA
    Posts
    618

    Deadlywind Karta body kit with CF foregrip

    I've got a Deadlywind Karta body kit here with the coveted '05 style ULE rail (holeless). Includes dual detents and rail bushing as well as the original style Deadlywind carbon fiber foregrip (for RT Pro rails). Now I can't stop you from doing stupid things like milling this body for eyes, but I have heard your car will be forever bombarded by pelican crap if you commit such a horrendous act. Buy this from me so I am more motivated to finish my Automag Solidworks projects...

    I'm not interest in ANY trades, except X-Mag bodies. Asking $500 shipped in the Continental US. I accept and prefer Paypal. Need feedback? AO & MCB



    Steve Shuey, Team Crimson Reign

  2. #2
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Somewhere out west.
    Posts
    421
    pming. Piece of art work that I would just like to hold in my hands. Well I will forfeit to Stedspitcher. Not that I can't or don't want to buy it. Because I would have the Karta, but my girlfriend would have my balls. Fair trade off...NOT.

    Oh yeah all the guys below me are all great to deal with.
    Last edited by Swiss Cheeze; 02-23-2014 at 11:54 AM.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Austin, TX
    Posts
    175
    If Swiss does not take it I want it...thx Joseph

  4. #4
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    VA
    Posts
    2,238
    I have a raw Xmag body from my AGDE pallet thread if you are interested.

    Edit* We can work out a deal for a warp left or right breach as well.

    Last edited by Bunny; 02-23-2014 at 11:21 AM.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Somewhere out west.
    Posts
    421
    wow nice. What other goodies do you have...lol.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    triple mag shop.
    Posts
    3,075
    ill get in line,
    I will take it, if the others fall out.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Lancaster, PA
    Posts
    618
    Working my way down the list fellas...

  8. #8
    I sent you a PM on MCB as that was where I saw your post 1st. I guess I'll follow here.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Austin, TX
    Posts
    175
    Awesome! Thanks Swiss for passing on this Karta Kit. I really didn't think I had a chance....but I will take it! Lol

  10. #10
    Join Date
    May 2002
    Location
    West Coast
    Posts
    3,709
    Stupid NASCAR! I got stuck today at work adjusting the programing schedule because of the rain delay in FL so I wasn't on AO like I normally am. I told myself that if I had a Karta Kit in Blue then I would be completely set for life with my mags. Man... Well I'll just in line as well. I have a Blue Xvalve that this would go so great with...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Manhattan, IL
    Posts
    3,317
    GIMME GIMME GIMME *Checks wallet*.... Damn it*walks away*

    ROCKIN THE E-MAG!!!
    ULE warp right body--------Warp Feed
    LVL10--------------------------Xvalve
    3.2 Software------------------Dye Ultralight
    68/3k AirAmerican Flatline ------------Evol2(selling to get halob)
    Clear FryMark Laddie Pannels or Lukes custom emag pannel
    Luke's Warp (bracket), Air, Marker break down-----CP unimount rail

  12. #12
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Lancaster, PA
    Posts
    618
    sold

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •