Page 76 of 220 FirstFirst ... 266672737475767778798086126176 ... LastLast
Results 2,251 to 2,280 of 6586

Thread: TooDamnSweet Needs some AO Spirit

  1. #2251
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Formerly Denver - Now Florida
    Posts
    3,651
    Very true.

    I still think the gene pool is suffering due to everything being "safe"

  2. #2252
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    You talkin' about PC shooter? If so, methinks PC is going to destroy the world.

  3. #2253
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    That is, if I don't do it first

  4. #2254
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    South Joisey
    Posts
    4,557
    WHY WONT THIS THREAD DIE!??????????

  5. #2255
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Transman a little spaced out.
    I've gotta piss.
    Uhh... AD (archangel-demon) needs to be schooled.

    Need more? Take a crap, don't whipe. Bend over & look at your arse in the mirror.

    That's all you need to know. Period.

  6. #2256
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    well if i need to be schooled i guess i`ll be waiting for a very long time for somebody who can school me


    "I am Nobody and Nobody is Perfect: Therefore i`m Perfect"
    "Hear and you forget; see and you remember; do and you understand."

  7. #2257
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Yep, because I'm too poor to come up there & do it

  8. #2258
    is spaced out the same thing as stoned cause if so then yeah im spaced out

    hey Spazz i think we should make a small detour to canada on our way to texas what do u think?

  9. #2259
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    SoCal
    Posts
    1,737
    I had no idea this thread was still alive!!!! Nice to see you guys!!! I haven't been online much lately but it's good to see that you're all getting along and still shooting the doo doo LMBO.

    By the way, have I mentioned that Shatner the Supreme rules???

    Originally posted by Miscue
    Romeo... bah! He's a pathetic fool who was lamely obsessed with the impressionable Juliet.

  10. #2260
    Yeah u really crack your self up dont u y havnt u been on im so sad with out you. The only person I have to talk to is Spazz dont get me wrong hes cool and all but hes not a woman and hes not hot....

  11. #2261
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Ledyard, CT
    Posts
    1,770
    Originally posted by TooDamnSweet


    By the way, have I mentioned that Shatner the Supreme rules???
    Again with the side splitting jokes!
    There are three kinds of people in the world: Those who can count, and those who can't.

    With understanding comes understanding.

    If the saying is true that we are what we eat, aren't we all just cannibals?

  12. #2262
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    SoCal
    Posts
    1,737
    Yeah u really crack your self up dont u y havnt u been on im so sad with out you. The only person I have to talk to is Spazz dont get me wrong hes cool and all but hes not a woman and hes not hot....

    AAAAAAAWWWWWWWWW don't be sad I'm still around. BTW, I changed my email, I'll send you a PM later to let you know what it is.


    Timmee, Ha Ha very funny. But Shatner is the bomb baby!

  13. #2263
    Join Date
    Nov 2000
    Location
    Shreveport,Louisiana
    Posts
    2,132
    76 pages!!!!!!!! this is CRAZY!!!
    Good Traders- obsolete898,jah871,.C.
    AO member 4 life
    Member # 268
    E-mail-sublime698812@hotmail.com
    Aim-Joker2268
    "Not everyone makes up useless crap about penguins and pastries all the time" - Thordic

  14. #2264
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    no crazy is the fact that somebody thinks shatner is the bomb

  15. #2265
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    SoCal
    Posts
    1,737
    Hey!!!

  16. #2266
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    is what a horse eats

  17. #2267
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Dude, I'm hot! STFU! lol... right,right... Good to have you back TDS!

    Oh, and incase you're wondering, I, ME, & ME alone brought this wonderous thread back from the grave

  18. #2268
    Originally posted by Archangel Damien
    is what a horse eats
    Hmm Canadians......

    Yeah Spazz brought it back cause im too high to do somthing like that.....

  19. #2269
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    whats this Hmm Canadians thing

  20. #2270
    Well i was just making fun of canadians i didnt expect u to get it because well after all u are canadian

  21. #2271
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    well making fun of canada are you becareful or i`ll send my attack beaver to get you

  22. #2272
    u must be speaking in canadian cause i didnt understand that...

  23. #2273
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    I eat beaver for breakfast. *snicker*

    Again, 5t00p1d C4n4d14n5.

  24. #2274
    mmmmmmmm Beaver I love beaver, beavers good but somthing tells me u dont have an attack beaver
    Last edited by TransMan; 11-11-2002 at 05:44 PM.

  25. #2275
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    I sure hope he doesn't have an attack beaver! That would hurt! LOL!

  26. #2276
    yeah that would be bad.....

  27. #2277
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    very funny you won`t be laughing when your missing an arm or a leg

  28. #2278
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    SoCal
    Posts
    1,737
    LMBO, I'm not sure whether I should thank you or hit you for bringing this thread back to life spazzed, I guess I'll see how it goes and make the decision later haha

    What do you mean your too high trans? Last time I checked, you're knees were still bruised from all the kow towing you had to do after the federation kicked borg butt LOL JK

    Okay, so is the beaver thing some kinda code for something else or are you guys really talking about beavers. I don't get it.........probably because I'm from Hawaii and we don't have any beavers..........

  29. #2279
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    Marion, IN
    Posts
    1,855
    Originally posted by TooDamnSweet
    Okay, so is the beaver thing some kinda code for something else or are you guys really talking about beavers. I don't get it.........probably because I'm from Hawaii and we don't have any beavers..........
    New to the thread but had to comment on this! Perhaps best left for a PM tho?!

  30. #2280
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    well TDS i`m talking about the butiful animal that represents my country as for the other guy`s i don`t know

Similar Threads

  1. AO Day II: Lvl-10 Bust-Out Party (NJ/NY/PA)
    By Riotz in forum Paintball Talk
    Replies: 280
    Last Post: 10-02-2002, 03:55 PM
  2. Why AO is amazing
    By Paul La Rue in forum Paintball Talk
    Replies: 3
    Last Post: 06-20-2002, 12:04 PM
  3. Hi AO
    By VBmag87 in forum Friendly Corner
    Replies: 17
    Last Post: 05-01-2002, 05:41 PM
  4. The AO experience
    By Dave in forum Paintball Talk
    Replies: 3
    Last Post: 02-07-2002, 07:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •