Page 87 of 220 FirstFirst ... 377783848586878889909197137187 ... LastLast
Results 2,581 to 2,610 of 6586

Thread: TooDamnSweet Needs some AO Spirit

  1. #2581
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    LOL! The Coffee isn't real, I'm not scared of you!!

    /me goes about finding some good rental video camera's.
    I'm way too old for this ****.

  2. #2582
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Ledyard, CT
    Posts
    1,770
    Hey TDS, I'm closing the post gap!
    There are three kinds of people in the world: Those who can count, and those who can't.

    With understanding comes understanding.

    If the saying is true that we are what we eat, aren't we all just cannibals?

  3. #2583
    Originally posted by Timmee
    by TDS? Just as long as I don't get pinched, I won't mind.
    NO by me and my little frined Sir Bong HAHAHAHAH LMAO whoa
    Last edited by TransMan; 12-03-2002 at 11:19 PM.

  4. #2584
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Orange County, CA
    Posts
    2,507
    Originally posted by Timmee
    by TDS? Just as long as I don't get pinched, I won't mind.
    Trust me...she can pinch! HARD!!! :P
    "I just came for your mayonaise." ~ TooDamnSweet
    My Buyer/Trader Feedback
    Paintball's Best Photo Gallery: Jayloo.com
    My Jayloo Photos

  5. #2585
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    LOL!! High guy & Gibby enjoys being pinched! What else do I need?!

  6. #2586
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Ledyard, CT
    Posts
    1,770
    Originally posted by TransMan

    NO by me and my little frined Sir Bong HAHAHAHAH LMAO whoa


    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! You have a friend?

  7. #2587
    yeah i have a friend his name Sir Bong or cant u read ... well me and Sir Bong are goona go have some time to our self HAHAHAHAHA LMFAO

  8. #2588
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    /me umfs Sir bong.

  9. #2589
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    does anybody know where the next shatner ball is being held


    "I am Nobody and Nobody is Perfect: Therefore i`m Perfect"
    "Hear and you forget; see and you remember; do and you understand."

  10. #2590
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Rumor has it Hell's Survivor's in Michigan... but, too soon to tell.

  11. #2591
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    Michigan is close to canada sweet maybe i`ll have to go and shot you all

  12. #2592
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Shoot us all you want, we won't care.

    We'll be in some unnatural daze for the whole weekend

  13. #2593
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    and why will you be in a daze

  14. #2594
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    You only wish you could know.

  15. #2595
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    no i don`t think i want to know anymore

  16. #2596
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    If only you'd have listened to me in the first place

  17. #2597
    see if only u werent canadian we would let u come get dazed with us but if u act really cool we might let you.... BAHAHAHAHAHAHA LMFAO NOT!!!!!!

  18. #2598
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Ledyard, CT
    Posts
    1,770
    C'mon, leave the canadian alone. It's bad enough that he's canadian without the 2 of you picking on him.


    BTW, post #2600!

  19. #2599
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    ROTL!! But that's Precisely WHY we pick on him!!

  20. #2600
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    why would what 2 little guys that can`t even go bar hopping with me say bug me

  21. #2601
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    <----can go bar-hopping

  22. #2602
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Cold Lake, Alberta, Canada
    Posts
    698
    if you think you could survive a night of bar hopping with me

  23. #2603
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    /me showers in alcohol.

    Neeless to say, I drink like a fish.

    Bring it on, Canuck!

  24. #2604
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    The Old Dominion
    Posts
    251

    Now, I know this thread has nothing to do with me, but...

    Well, I hate to say it, but I gotta go with the Boy from the 'Belle on this one. Having recently been in B.C. visiting my wife's family, I can say with some authority that Canadians can drink. And this is coming from a guy with a little practice (four solid years of fraternity life, more'n a year of living in London (ahh, pub crawls, etc.).

    Damien, you explained about putin (sp? putine?) to these guys yet? No better late night drinkin' food -- gives ya a good base.

    (shakes head) 87 pages, dear God, 87 pages of posts)

  25. #2605
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Trans & I are from the South.

    Kentucky & Tennessee repsectively.

    We didn't have milk in our bottles. Instead, we had moonshine. Still drink the stuff. A lot.


  26. #2606
    LMAO my grandpa makes moon shine... both of them HAHAHA anyways while im not sure i could out drink you im damn sure i could out smoke ya anyday of the week....... and if we mix the two im sure to win HAHAHAHA laughs at little canadian guy......

  27. #2607
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Drinking, I got ya, Smoking, you got me...

    Mix the two, dunno... that'd be a good one!

  28. #2608
    Originally posted by spazzed
    Drinking, I got ya, Smoking, you got me...

    Mix the two, dunno... that'd be a good one!
    I was talking to he canadian but yeah i agree with u

  29. #2609
    Join Date
    Jun 2001
    Location
    Nashville/Knoxville TN
    Posts
    4,461
    Oi! Gotcha

    /me drinks like a fish.

  30. #2610
    /me smoke like a pothead

Similar Threads

  1. AO Day II: Lvl-10 Bust-Out Party (NJ/NY/PA)
    By Riotz in forum Paintball Talk
    Replies: 280
    Last Post: 10-02-2002, 02:55 PM
  2. Why AO is amazing
    By Paul La Rue in forum Paintball Talk
    Replies: 3
    Last Post: 06-20-2002, 11:04 AM
  3. Hi AO
    By VBmag87 in forum Friendly Corner
    Replies: 17
    Last Post: 05-01-2002, 04:41 PM
  4. The AO experience
    By Dave in forum Paintball Talk
    Replies: 3
    Last Post: 02-07-2002, 06:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •