Results 1 to 29 of 29

Thread: NICE Original RT Smear Ano Kits in Attic Sale!!

  1. #1
    Join Date
    Oct 2000
    Location
    Chicago
    Posts
    5,954

    NICE Original RT Smear Ano Kits in Attic Sale!!

    For all you RT owners out there have we got a deal for you! Check out these smear ano and nickel ano kits! Includes rail, front grip, sight rail and barrel! What a deal for 75 bucks! Check them out in the store, link below. Less than a dozen available but we do have more individual parts.

    AGD

    RT Smear Kits

  2. #2
    Join Date
    May 2001
    Location
    Snellville, GA
    Posts
    463
    SWEET! TheBigRaguPB4L I definately want that zGriped RT now!

    Too sweet ~ Jonesie
    David M. Jones
    SPPLAT #1001321
    Loyal AGD Customer For Life
    "I love my Mag more than my girlfriend - is that wrong?"
    "In case you haven't heard you can run your mag over with your car and it will still work" - TK

    ** *

  3. #3
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    O'fallon MO.
    Posts
    81
    would those fit any other body? would there be a way to put that on a minimag at all, those are freaken nice

  4. #4
    Join Date
    May 2001
    Location
    Snellville, GA
    Posts
    463
    The description of the item says that it will fit the original RT only. FYI

    Later ~ Dave

  5. #5
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    WI.
    Posts
    1,324
    YESSSSSSSS, very sweet just ordered my blue smear kit!!!!
    BEZERKERS
    ALL MAG SHOOTING TEAM

  6. #6
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Oneida, Tennessee
    Posts
    863
    Nice! I like the black ones with the smears better though.

    P.S. DUDE!!! my thread is in ur sig!!!
    Why go to the light, when darkness has its warmth too....
    Brak "I poop in the sink."
    EPIC - Warp - 68/45 Armageddon
    Black 2k LCD
    Green 99 Dark Angel

  7. #7
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    WI.
    Posts
    1,324
    yeah i agree black and splash would be better. But very difficult to come by. This is a good deal and couldnt pass it up.

    Yeah i cant remember much about that thread, but that quote was too good to pass up.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    Redding CT
    Posts
    1,207
    Tom:

    I think it's supposed to be "Once they are gone, they'regone.

    hehe


    My truck is louder than yours. A lot louder.

    Good Traders: JT2002, LawFox32, Gizmolax32

  9. #9
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    my house
    Posts
    1,827
    those are SWEET....i wish I had an rt so I could get one
    Black Warp Left E-mag #EM00163
    emagnum board
    14in freak
    12v smoke warp w/ interlink
    drilled 12v revy w/ JMJ impeller and WAS turbo rev board
    shocktech drop
    AGD flatline dovetail adaptor
    68 3000 flatline

    ***soon to be***
    emagnum body rail
    black powder coat
    custom grips from Frymarker

  10. #10
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    iowa
    Posts
    79
    Whoa, those are nice...

  11. #11
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Portland, Oregon
    Posts
    815
    NOOOOOO!!!! I just had my parts powdercoated!!!
    (proceeds to bang head against desk until loss of consciousness)
    (wakes up, realizes things aren't so bad)
    Actually, they look kinda femme, and I wanna do my own thing! Plus, chrome looks ghetto fabulous anyways. There, I think I convinced myself I DON'T need one...And once I get my custom parts made...heheheh...
    I'm nothing more than text to you...

    Attention
    Getting
    Device

  12. #12
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Plainfield, Illinois
    Posts
    1,324
    Just ordered a blue smear kit. I hope they are still in stock Otherwise I will have to choose a different color I guess
    Jonathan Edwards-Captain,Damage Inc.
    2003 CPSA Novice Division Champions

    Red/Black Fade Alais Intimidator
    Red Eblade GX3 Cocker-68/4500 AGD Flatline

    Check My Feedback Here
    Visit Damage Inc's Home Field and Sponsor Fox Paintball
    Check Out Damage Inc's Team Website

  13. #13
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Under a big rock.
    Posts
    565
    Have the Teamsters looked through your attic to see if Jimmy Hoffa might be there too?? Man, you come up with some weird stuff! Makes me wish I still had my RT!
    the JoKeR

    Tragically hip and criminally insane.



    Now building the ultimate truck body kit. Click on the logo above for details!

  14. #14
    lol I found that a couple days ago looking for level 10 stuff on the shop. (You said hidden link, so I assumed it was already on...)

  15. #15
    Join Date
    Dec 2000
    Location
    4028.104'N 7949.208'W
    Posts
    6,229
    Damn, now I just spent another $200 on a backup of a backup of a backup gun. But it's gonna look perdy...

  16. #16
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    TN
    Posts
    2,754
    awesome..Only the old skool rt's? or rt pro's?
    Someone took away my cool sig. *cough*mod*cough*

  17. #17
    yup, only old RT, not the PRo

  18. #18
    Join Date
    May 2001
    Location
    ELK, WA
    Posts
    1,089
    YA! just ordered one for my E-Mag!! (before you yell It's an RT conversion)

  19. #19
    Join Date
    May 2001
    Location
    Email: BartManSr@cox.net
    Posts
    214
    I thought they couldn't convert the RT's to eMags, RT pro's only.

  20. #20
    Join Date
    May 2001
    Location
    ELK, WA
    Posts
    1,089
    My RT/E-Mag
    Attached Images Attached Images

  21. #21
    Join Date
    May 2001
    Location
    Email: BartManSr@cox.net
    Posts
    214
    How did you get them to convert your old RT?

    I thought it couldn't be done (so they say).

  22. #22
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Portland, Oregon
    Posts
    815
    Thank God for incompetence! The powdercoaters screwed up on my pieces, so I had a perfectly good excuse to order a kit!

  23. #23
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    House Springs, MO (for now)
    Posts
    3,266
    I'm tellin ya, the RT/EMAG looks 10 times better. Should sell the EMAGs like that or at least have it an option :P

  24. #24
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Portland, Oregon
    Posts
    815
    Boy howdy, that E-RT is gonna be a sweet gun! What color did you get? I got one of the green ones

  25. #25
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    Southeast MO
    Posts
    1,050
    Tom,

    how the HELL do you overlook somehting like THAT in the attic?!!?

    IMO the purple ones look kinda capo-ish... eh..

  26. #26
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    in your head
    Posts
    155
    O man only if I had an extra 75

  27. #27
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Portland, Oregon
    Posts
    815
    IMO the purple ones look kinda capo-ish... eh..
    I was thinking the same thing! Anybody else like purple? I'll have massive pics up once my green one is put together.

  28. #28
    i orderd my green one last night its gonna be sweet

  29. #29
    Join Date
    Feb 2002
    Location
    Sammamish Washington
    Posts
    3,523
    OMG

    I am just trading a guy for an original RT and now I can make it look sweet. Its no longer a tube with a trigger frame YAY

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •